نویسنده کتاب «راز قطعنامه»:

مقطع پایانی جنگ ناگفته‌های فراوان دارد/ حوزه نشر به میدان بیاید

نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: متأسفانه تاکنون درباره مقطع پایانی جنگ و ناگفته‌های مربوط به این دوره آثار قابل‌توجهی تدوین و چاپ نشده و امید می‌رود نسبت به تحقیق و پژوهش در این مقطع حساس جنگ اقدام لازم انجام شود.

به گزارش سراج24؛ کامران غضنفری از نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس که کتاب «راز قطعنامه» وی با محتوای وقایع پایان جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان مواجه شده و ۱۸ بار توسط مؤسسه کیهان تجدید چاپ شده است. با این نویسنده دفاع مقدس در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به گفت‌‌وگو نشستیم.

غضنفری درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب بیان داشت: این نمایشگاه، مرکزی است که علاقه‌مندان به فرهنگ کتابخوانی می‌توانند با حضور در آن، فراخور با موضوعاتی که به آن علاقه‌مند هستند؛ کتب چاپ شده را تهیه کرده و مطالعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه دفاع مقدس در عرصه کتاب گفت: حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب، فرصت مناسبی است تا با توجه به تمرکز این مرکز بر روی تحولات و وقایع جنگ، علاقه‌مندان با حضور در غرفه این مرکز با آثار جنگ و دفاع مقدس آشنا شوند.

این نویسنده دفاع مقدس با اشاره به چالش‌های پیش‌روی تاریخ هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: متأسفانه تاکنون درباره مقطع پایانی جنگ و ناگفته‌های مربوط به این دوره آثار قابل‌توجهی تدوین و چاپ نشده و امید می‌رود نسبت به تحقیق و پژوهش در این مقطع حساس جنگ که شبهات و ابهاماتی را برای مخاطبان به همراه داشته است، اقدام لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

کار جالب ابراهیم هادی که عملیات را نجات داد

آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد

شناسایی هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی»